ODPOWIEDZ Posty: 34
[tekturka] RMC ph1 1,6e
  • ?

    podoba mi sie
    3
    50%
    nic nadzwyczajnego
    3
    50%
    wstaw ją sobie na wiejski tjuning(nie lubie cie ;))...
    0
    Brak głosów
     
    Liczba głosów: 6
  • Awatar użytkownika
    tekturka
    3 bieg + N2O
    3 bieg + N2O
    Posty: 782
    Rejestracja: 23 lip 2006, o 17:16
    Auto: PROFI 1,6 :haha:
    Lokalizacja: z pudełka
    Kontakt:

    [tekturka] RMC ph1 1,6e

    autor: tekturka » 24 kwie 2011, o 13:55

    Witam,

    moja skarbonka

    Obrazek


    Zmiany:
    - gleba
    - lakier z Megane III Coupe RS
    - fotele z ph2
    - czarny środek
    - zegary z F7R'a z kompem
    - końcowy tłumik Remus DTM

    Plany:
    - fotele skórzane z ph2
    - halogen :-D
    - czarne lampy jednokomorowe
    - odświeżyć światła przeciwmgielne z tyłu
    - jakaś dokładka
    - jakaś fajna kierownica(mała)
    - inne felgi

    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek

    pozdrawiam
  • Awatar użytkownika
    pelson91
    Jazda na 1 biegu
    Jazda na 1 biegu
    Posty: 226
    Rejestracja: 18 lut 2011, o 15:36
    Auto: Rover 420
    Lokalizacja: Nadarzyn/Warszawa
    Kontakt:

    autor: pelson91 » 24 kwie 2011, o 14:00

    koniecznie go dopieść! bo taki ładny kolor, jest gleba, jest felga... ale mnóstwo pracy przy kosmetyce trzeba spędzić żeby to jakoś wyglądało :beer:
  • Awatar użytkownika
    Naturion
    3 bieg + N2O
    3 bieg + N2O
    Posty: 675
    Rejestracja: 29 gru 2008, o 15:49
    Auto: £odzia 1.6e :D
    Lokalizacja: Świdnik

    autor: Naturion » 24 kwie 2011, o 14:05

    a co byś powiedział o światłach z tylu z phII ? :P
    MCKP #210 - Renault Megane Cabrio - Moja Była
    Aktualnie - BMW e46
    www.motoblacha.pl/
  • Awatar użytkownika
    blaszczu91
    3 bieg + N2O
    3 bieg + N2O
    Posty: 1240
    Rejestracja: 13 gru 2009, o 23:51
    Auto: Fiat Stilo 3D 1.8
    Lokalizacja: Łódź

    autor: blaszczu91 » 24 kwie 2011, o 14:12

    koniecznie go dopieść! bo taki ładny kolor, jest gleba, jest felga... ale mnóstwo pracy przy kosmetyce trzeba spędzić żeby to jakoś wyglądało :beer:
    Jak wyżej. Póki co auto nie wygląda na zadbane :wrong: Ale wierzę, że dopieścisz ją i doprowadzisz do odpowiedniego stanu :good: Zacznij od dokładki pod zderzak, wywal ten okropny tłumik. Swoją drogą co to za lakier - biały, srebrny? Bo po tych fotkach ciężko stwierdzić... :?
    Moja była Megi: viewtopic.php?t=21311
  • Awatar użytkownika
    pelson91
    Jazda na 1 biegu
    Jazda na 1 biegu
    Posty: 226
    Rejestracja: 18 lut 2011, o 15:36
    Auto: Rover 420
    Lokalizacja: Nadarzyn/Warszawa
    Kontakt:

    autor: pelson91 » 24 kwie 2011, o 14:54

    Swoją drogą co to za lakier - biały, srebrny? Bo po tych fotkach ciężko stwierdzić..
    Jak na moje oko to biała perła, ekstra efekt ;)
  • Awatar użytkownika
    Wydra
    Dziecko Neostrady
    Dziecko Neostrady
    Posty: 2774
    Rejestracja: 8 cze 2008, o 14:13
    Auto: TDi i V-tec
    Lokalizacja: .DE

    autor: Wydra » 24 kwie 2011, o 16:15

    :rotfl:

    śmiech na sali z tymi opiniami :D

    Karton Furka fajna good: felunek miał być inny i co :? :P

    powodzenia w modzeniu go dalej :)
    Wiecie o co pytać :D
  • Awatar użytkownika
    tekturka
    3 bieg + N2O
    3 bieg + N2O
    Posty: 782
    Rejestracja: 23 lip 2006, o 17:16
    Auto: PROFI 1,6 :haha:
    Lokalizacja: z pudełka
    Kontakt:

    autor: tekturka » 24 kwie 2011, o 20:06

    a co byś powiedział o światłach z tylu z phII ? :P
    myślałem o tym, kiedyś może wpadną
    pelson91 napisał/a:
    koniecznie go dopieść! bo taki ładny kolor, jest gleba, jest felga... ale mnóstwo pracy przy kosmetyce trzeba spędzić żeby to jakoś wyglądało :beer:


    Jak wyżej. Póki co auto nie wygląda na zadbane :wrong:
    jakiej kosmetyce ? trochę nie łapie
    wywal ten okropny tłumik.
    mi sie ten tłumik podoba
    felunek miał być inny i co :? :P
    no i będzie ;)
  • Awatar użytkownika
    blaszczu91
    3 bieg + N2O
    3 bieg + N2O
    Posty: 1240
    Rejestracja: 13 gru 2009, o 23:51
    Auto: Fiat Stilo 3D 1.8
    Lokalizacja: Łódź

    autor: blaszczu91 » 24 kwie 2011, o 21:42

    wywal ten okropny tłumik.
    mi sie ten tłumik podoba
    To chociaż wytnij zderzak pod niego bo jest okropnie zamocowany :stupid:
    Moja była Megi: viewtopic.php?t=21311
  • Awatar użytkownika
    pelson91
    Jazda na 1 biegu
    Jazda na 1 biegu
    Posty: 226
    Rejestracja: 18 lut 2011, o 15:36
    Auto: Rover 420
    Lokalizacja: Nadarzyn/Warszawa
    Kontakt:

    autor: pelson91 » 24 kwie 2011, o 23:09

    jakiej kosmetyce ? trochę nie łapie
    ano takiej, jak np okropne szpary w okolicach lamp przednich, przedni zderzak, halogen... jak bym na żywo zobaczył to bym mógł coś więcej powiedzieć ;) Albo chociaż spolerować lakier :D no, przynajmniej umyć :P
  • Awatar użytkownika
    tekturka
    3 bieg + N2O
    3 bieg + N2O
    Posty: 782
    Rejestracja: 23 lip 2006, o 17:16
    Auto: PROFI 1,6 :haha:
    Lokalizacja: z pudełka
    Kontakt:

    autor: tekturka » 24 kwie 2011, o 23:27

    no halogen kiedyś będzie, szpary mogą być jak dla mnie (mam mały problem z zamkiem od maski) a ze zderzakiem nie wiem o co chodzi. A co do mycia to czasem sie zdaża :P
    To chociaż wytnij zderzak pod niego bo jest okropnie zamocowany :stupid:
    sam montowałem :rotfl:

    widze że cie coś zabolało :rotfl:
  • Awatar użytkownika
    blaszczu91
    3 bieg + N2O
    3 bieg + N2O
    Posty: 1240
    Rejestracja: 13 gru 2009, o 23:51
    Auto: Fiat Stilo 3D 1.8
    Lokalizacja: Łódź

    autor: blaszczu91 » 24 kwie 2011, o 23:33

    To chociaż wytnij zderzak pod niego bo jest okropnie zamocowany :stupid:
    sam montowałem :rotfl:

    widze że cie coś zabolało :rotfl:[/quote]

    Co mnie miało niby zaboleć? :?

    No to powiem Ci, że mogłeś się bardziej postarać albo oddać to komuś kto bardziej się zna na rzeczy. Tak jak pelson91 pisze - kosmetyka jak najbardziej wskazana. Zrób jakieś fotki w słońcu bo ciekaw jestem tego lakieru :good:
    Moja była Megi: viewtopic.php?t=21311
  • Awatar użytkownika
    tekturka
    3 bieg + N2O
    3 bieg + N2O
    Posty: 782
    Rejestracja: 23 lip 2006, o 17:16
    Auto: PROFI 1,6 :haha:
    Lokalizacja: z pudełka
    Kontakt:

    autor: tekturka » 24 kwie 2011, o 23:39

    z tłumikiem tak jak mówisz można by wyciąć zderzak i by było ok, ale ten tłumik nie jest nowy i jak się rozsypie to zostanę z dziurą w zderzaku a tego nie chce. Drugiego takiego nie kupie.
  • Awatar użytkownika
    Gelo
    4 bieg
    4 bieg
    Posty: 2010
    Rejestracja: 1 gru 2007, o 09:36
    Auto: 1,6 16V
    Lokalizacja: Warszawa
    Kontakt:

    autor: Gelo » 25 kwie 2011, o 03:06

    no wreszcie fura tekturki :D


    powiem CI ze na zywo duzo lepiej sie prezentuje niz na zdjeciach, fajna furka i czekamy na te nowe fele :good:
    MéganeCoupéKlubPolska #195

    :second: Miko 2010 Profi +

    :third: Miko 2011 Profi +

    :third: Miko 2013 Profi +
  • Awatar użytkownika
    Wydra
    Dziecko Neostrady
    Dziecko Neostrady
    Posty: 2774
    Rejestracja: 8 cze 2008, o 14:13
    Auto: TDi i V-tec
    Lokalizacja: .DE

    autor: Wydra » 25 kwie 2011, o 08:35

    blaszczu91 czepiasz sie chłopaka który ma zdrową megane a nie szpachlowóz , którym Ty jeździsz :rotfl:

    jak ma chłopak poprawić lakier skoro megana była niedawno malowana :rotfl:
    Wiecie o co pytać :D
  • Awatar użytkownika
    Mrenias
    Przyjaciel
    Przyjaciel
    Posty: 3268
    Rejestracja: 21 lut 2005, o 09:50
    Auto: Megane CC F4R 2007r
    Lokalizacja: Czaniec k/bielska
    Kontakt:

    autor: Mrenias » 25 kwie 2011, o 09:05

    -felga do wymiany :)
    -tylne lampy z phII :)
    -przednie z czarną wkładką :)

    ...i bedzie extra :good:
    2004 :first: Miss Megane
    2005 :second: Miss Megane
    2006 :first: Miss Megane
    2007 :first: Miss Megane
    2007 :first: 2009 :second: Jazda zręcznościowa
    2008 :first: Miss Megane
    2009 :first: Miss Megane
    2009 :second: 1/4 Klasa Maxi
ODPOWIEDZ Posty: 34