Zablokowany Posty: 373
[Rako] ph1 2.0 16v white f7r Lublin
  • Podoba się ?

    tak
    63
    93%
    nie
    1
    1%
    nic nadzwyczajnego
    4
    6%
     
    Liczba głosów: 68
  • Awatar użytkownika
    pelson91
    Jazda na 1 biegu
    Jazda na 1 biegu
    Posty: 226
    Rejestracja: 18 lut 2011, o 15:36
    Auto: Rover 420
    Lokalizacja: Nadarzyn/Warszawa
    Kontakt:

    autor: pelson91 » 16 sie 2011, o 16:20

    jak dla mnie czerwony pasek odpada :wrong:
  • Awatar użytkownika
    MIECHO
    2 bieg
    2 bieg
    Posty: 410
    Rejestracja: 7 lip 2007, o 10:41
    Auto: FrenchPower
    Lokalizacja: Świdnik

    autor: MIECHO » 16 sie 2011, o 17:47

    Raku lip na felge jak najbardziej na+ mi sie tam czerwony podoba a moze niebieski zrob VT z niebieskim :?
  • Awatar użytkownika
    Opal
    2 bieg
    2 bieg
    Posty: 402
    Rejestracja: 19 lut 2010, o 19:50
    Auto: sprzedane
    Lokalizacja: Zduńska Wola
    Kontakt:

    autor: Opal » 16 sie 2011, o 20:02

    mnie się podoba zarówno też czerwony jak i biały :good: :good:
    :klakier: :1.6:
  • Zuras
    2 bieg
    2 bieg
    Posty: 504
    Rejestracja: 15 lut 2011, o 00:23
    Auto: Megane PH I 8V 2.0
    Lokalizacja: Gliwice

    autor: Zuras » 16 sie 2011, o 21:30

    Do tego koloru megi tylko białe!
    2.0 8V
  • Awatar użytkownika
    adi747
    4 bieg
    4 bieg
    Posty: 2155
    Rejestracja: 13 sty 2008, o 14:51
    Auto: O1RS , MEG3RS
    Lokalizacja: Kraków
    Kontakt:

    autor: adi747 » 16 sie 2011, o 22:03

    czerwone ładne :-D zrób z niebieskim i białym :good:
    :pb98: F :2.0: 16V :klakier: F :2.0: 16V :pb98:

    MAN TGX <440>
  • Awatar użytkownika
    Archy
    Przyjaciel
    Przyjaciel
    Posty: 2864
    Rejestracja: 7 maja 2007, o 02:47
    Auto: Celica TS
    Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
    Kontakt:

    autor: Archy » 17 sie 2011, o 03:02

    I na tym kończymy w tym temacie spamerkę o kolorach :P
    Są odpowiednie tematy na forum,więc Raku jak chcesz dalszych porad co do kolorystyki to odsyłam do poniższych topiców ;)
    /viewtopic.php?t=15133
    viewtopic.php?p=386819
    :qpemrenias: :1.6:
    Megane Coupe Klub Polska #158

    :second: Miss Megane 2009
    :first: Miss Megane 2010
    :second: Miss Megane 2011
  • rako
    2 bieg
    2 bieg
    Posty: 556
    Rejestracja: 10 maja 2011, o 22:24
    Auto: F7r
    Lokalizacja: Lublin

    autor: rako » 31 sie 2011, o 22:19

    W dniu dzisiejszym pozbyłem się plecionek z wydechu, przy okazji okazało się że konstrukcja tych dwururek jest jakaś ,,dziwna'' mniejsza rurka wchodzi w większą i praktycznie zapycha przelot tej większej
    Obrazek
    Obrazek

    Cała dolna częśc poszła do zrobienia od nowa grubymi rurami o równej śrenicy a nie tak jak wcześniej, jedna mniejsza druga większa.. (niestety nie mam fotki bo sie tel rozladował) :P

    zamiast plecionek za kolektorem wleciała jedna wielka zaraz za sondą, potem jest przelot agw rura i supersprint przelotowy na 2 rurkach ( niestety też nie mam fotek) ale to sie zmieni :P ponieważ rurki były jakieś nie oryginalne i wspawane mniejsze ale zbyt długie musiałem je sciąć teraz nie wygląda to zbyt ciekawie ale dzwięk jest PRZEPIĘKNY, (jutro zrobię film)

    najciekawsza rzecz to oryginalny (chyba) tłumik środkowy który myślałem że jest przelotowy a po wycięciu zobaczyłem w środku takie cuś...

    Obrazek

    dziura zaspawana tak żeby spaliny przeciskały się bokami... dziwna konstrukcja według mnie bo zazwyczaj tłumik środkowy to był pełen przelot...

    nie wiem czy to przez tego supresprinta czy przez brak tej środkowej zatyczki ale tłumik pomimo bulgotu ciekawie ,,świszczy''

    czy tylko ja miałem takie udziwnienia czy w każdym wydechu f7r są takie patenty i zmulacze ?
  • Awatar użytkownika
    adi747
    4 bieg
    4 bieg
    Posty: 2155
    Rejestracja: 13 sty 2008, o 14:51
    Auto: O1RS , MEG3RS
    Lokalizacja: Kraków
    Kontakt:

    autor: adi747 » 31 sie 2011, o 23:50

    to nie do końca są zamulacze bo f7r własnie zamula na pełnym przelocie :P ja miałem wydech w supersprincie robiony i oba tłumiki środkowe były pełen przelot a ostatni komorowy :-D i fajnie mruczało i była odczuwalna pyta o 4tys teraz wywaliłem oba środkowe bo sie posypały i wstawiłem jeden przelotowy i na początku była kicha potem poprawiłem to i wydaje mi sie ze jest lepiej jak było lepiej z dołu sie zbiera :good:
    :pb98: F :2.0: 16V :klakier: F :2.0: 16V :pb98:

    MAN TGX <440>
  • rako
    2 bieg
    2 bieg
    Posty: 556
    Rejestracja: 10 maja 2011, o 22:24
    Auto: F7r
    Lokalizacja: Lublin

    autor: rako » 1 wrz 2011, o 18:53

    Może tak może nie, ten mój supersprint to przelot może to też ma znaczenie , ty miałeś komorowego, duży efekt niby przyspieszenia daje też dzwięk, lecz tu jest inaczej bo jadąc tą samą drogą o lekkim wzniesieniu na 2 biegu przy przekroczeniu tych 4tyś czuje że koła zaczynają tracić trakcję gdzie niegdzie, ostateczny test zrobie jutro z almerą gti która szła równo zemną na tych moich zamulaczach , możliwe też że czuję różnice bo mój końcowy był słabej klasy zamiennikiem ze zwęrzką przy wydechu na rurkę 45mm..
  • Awatar użytkownika
    RazOr
    3 bieg + N2O
    3 bieg + N2O
    Posty: 1469
    Rejestracja: 23 lut 2011, o 20:13
    Auto: F7R :D
    Lokalizacja: Kraków

    autor: RazOr » 7 wrz 2011, o 18:09

    Jak poszło z tą almerką ? Dał Ci coś ten tłumik czy nie ?
    Zamiast serca turbina, zamiast krwi benzyna :D

    Moja żółta :D :zolta:
  • rako
    2 bieg
    2 bieg
    Posty: 556
    Rejestracja: 10 maja 2011, o 22:24
    Auto: F7r
    Lokalizacja: Lublin

    autor: rako » 7 wrz 2011, o 20:10

    Nie był chętny :P ale co piątek jest szansa, chcę sprawdzić czy jest coś lepiej bo według mnie po wstawieniu tej dwururki , wycięciu środkowego i zamontowaniu tego sprinta na koniec jest dużo lepsza reakcja samochodu na pedał gazu, i to akurat czuć... a co do przyspieszenia to czekam ciąglę na jakiegoś sprinta ale wszyscy w lublinie boją się renówek hehe :P

    Moja dolna dwururka wygląda teraz tak :)
    Obrazek

    jutro wkleje film jak to chodzi na luzie i odjeżdżając od kamery
  • Awatar użytkownika
    Opal
    2 bieg
    2 bieg
    Posty: 402
    Rejestracja: 19 lut 2010, o 19:50
    Auto: sprzedane
    Lokalizacja: Zduńska Wola
    Kontakt:

    autor: Opal » 7 wrz 2011, o 20:16

    pomalowałeś już ten pasek na felgach? może jakieś nowe fotki wrzucisz?
    :klakier: :1.6:
  • Awatar użytkownika
    RazOr
    3 bieg + N2O
    3 bieg + N2O
    Posty: 1469
    Rejestracja: 23 lut 2011, o 20:13
    Auto: F7R :D
    Lokalizacja: Kraków

    autor: RazOr » 7 wrz 2011, o 20:30

    jak brak ludzi na megane w lublinie wpadaj do Krakowa z chęcią się z Tobą przejadę :D :P , a względem tłumika to jestem bardzo ciekaw czy jest różnica na plus czy nie.
    Bo na forum raczej wszyscy odradzają przelot.
    Zamiast serca turbina, zamiast krwi benzyna :D

    Moja żółta :D :zolta:
  • rako
    2 bieg
    2 bieg
    Posty: 556
    Rejestracja: 10 maja 2011, o 22:24
    Auto: F7r
    Lokalizacja: Lublin

    autor: rako » 8 wrz 2011, o 23:23

    felg na razie nie malowałem , możliwe że zrobie to w sobote i coś powklejam na forum, co do odczuć po przerobieniu tłumika to jest tak że ,,może'' mi się wydawać że jedzie szybciej, przez efekt buczenia, a co buczy musi szybko jechać heh :P , dla tego chcę się sprawdzić z tą almerą mam nadzieje że w ten piątek to już się uda :roll:

    dziś udało mi się tylko pogonić prelude 2.3litra, dużo trace na starcie bo opony mają 3mm bieżnika i mieli w miejscu zamiast ruszać. Zrobiłem też dolot na rurce i stożku za reflektorem ale nie wiem czy to coś daje owinięte jest to taką pianką jak jest na rury, termoizolacyjną :P

    no i ten film nieszczęsny , coś tam ryczy ale nie ma szału wydech głośny jak większość takowych
    http://www.youtube.com/watch?v=iRmf96DbSAU
  • Awatar użytkownika
    adi747
    4 bieg
    4 bieg
    Posty: 2155
    Rejestracja: 13 sty 2008, o 14:51
    Auto: O1RS , MEG3RS
    Lokalizacja: Kraków
    Kontakt:

    autor: adi747 » 9 wrz 2011, o 06:16

    dobrze jest ale nie mozesz sie zebrac podobnie jak ja ;)
    :pb98: F :2.0: 16V :klakier: F :2.0: 16V :pb98:

    MAN TGX <440>
Zablokowany Posty: 373