ODPOWIEDZ Posty: 369
[Bratek] Ph1 / 2.0 8V / Cabrio - Polski Salon
  • Jak oceniasz to auto ?

    A. podoba mi sie
    75
    84%
    B. nic nadzwyczajnego
    7
    8%
    C. nie podoba mi sie
    3
    3%
    C. nie podoba mi sie
    3
    3%
    D. wstaw ją sobie na wiejski tjuning...
    1
    1%
     
    Liczba głosów: 89
  • Awatar użytkownika
    Bratek
    3 bieg + N2O
    3 bieg + N2O
    Posty: 956
    Rejestracja: 1 sie 2006, o 17:22
    Auto: Ph1 i Ph2 cabrio
    Lokalizacja: Ostrów Wlkp
    Kontakt:

    [Bratek] Ph1 / 2.0 8V / Cabrio - Polski Salon

    autor: Bratek » 27 lip 2008, o 22:17

    [center]Obrazek
    Obrazek
    Auto kupione w Polskim salonie w Ostrowie Wlkp.
    Data zakupu w salonie : 17-07-1998
    Silnik : 2.0 8V z przebiegiem 66tyś km
    Książka serwisowa prowadzona na bieżąco.
    Auto służyło sezonowo i sporadycznie
    Auto nie jeździło nigdy po śniegu :)
    Stan oceniam na salonowy, posiada nawet oryginalne
    opony w jakich wyjechało z salonu (wpis w książkę
    serwisową)
    Obrazek
    - elektryczny dach w wersji Karman
    - 4x elektryczne szyby
    - wspomaganie
    - poduszka powietrzna dla kierowcy
    - centralny zamek z pilotem
    - ABS
    - podgrzewane i elektrycznie sterowane lusterka
    Obrazek
    - audio
    - nisko szeroko
    Po za tym jeździć i cieszyć się cabrio :)

    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek

    Obrazek

    + roadbox
    + felgi Wolfrace 17" + oponki 215/45/17
    + roczny postój w garażu (wyjazd zagranice)

    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek

    Obrazek

    + FK Automotiv - 60mm (tył ~80mm)

    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek

    Oponki okazały się za szerokie po glebie, zmiana na 205/40/17

    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek

    Prezent od żony na ślubie :)

    Obrazek
    Obrazek

    Jak to po ślubie rodzina się powiększyła :)

    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek

    Obrazek

    + audio, zabudowa bagażnika
    - Kondensator 1F Dietz
    - Przewody 20mm Dietz
    - 7m x STP Silver
    - 5m x gms-012 3mm
    - 6mx gms-022 10mm
    - 1 x VDO PA 2460 1x230w rms
    - 1 x VDO PA 4400 2x100w rms
    - sub Pioneer TS-W304C
    - front VDO HPC1300
    - radio VDO 4802
    + gwint KW
    + komplet kosmetyków Meguiar's

    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek

    Obrazek

    + Felgi Keskin Kt-3 2x 8 cali + 2x 9 cali
    + Opony Nankang 2x 185/35/17 + 2x 195/40/17

    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek

    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek

    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek

    Obrazek
    [/center]
    Ostatnio zmieniony 17 maja 2015, o 12:39 przez Bratek, łącznie zmieniany 25 razy.
  • Awatar użytkownika
    Gawer
    4 bieg
    4 bieg
    Posty: 2029
    Rejestracja: 27 sty 2008, o 16:50
    Auto: BOMBoniera/Pudernica
    Lokalizacja: Starachowice / Kraków

    autor: Gawer » 27 lip 2008, o 22:30

    nonono... śliczna cabrióweczka :good:
    bardzo mi kolor pasuje :) tylko żeby zawieszenie obniżyć :)
    Megi Cabi '99 1.6 16v
    #177 ;) #17 :sombrero:
    Elegancko, za słupeczkiem, żeby nie postrzelili :rotfl: .. oo słupeczka nie ma :what:
    Friendly and informational mr. moderator :impreza:
  • Awatar użytkownika
    Bratek
    3 bieg + N2O
    3 bieg + N2O
    Posty: 956
    Rejestracja: 1 sie 2006, o 17:22
    Auto: Ph1 i Ph2 cabrio
    Lokalizacja: Ostrów Wlkp
    Kontakt:

    autor: Bratek » 27 lip 2008, o 22:33

    tylko żeby zawieszenie obniżyć :)
    Jak wejdą koła 17cali to troszkę szpara w nadkolach zniknie, aczkolwiek przesiadłem się teraz z Renault 19 16V i niskiej sportowej zawieszki mam chwilowo dość, teraz spokojna wygodna jazda mi jak najbardziej odpowiada :)
  • Awatar użytkownika
    GUZIOL
    Dziecko Neostrady
    Dziecko Neostrady
    Posty: 1070
    Rejestracja: 2 cze 2007, o 12:24
    Auto: e-60 300+
    Lokalizacja: Gliwice/Krefeld
    Kontakt:

    autor: GUZIOL » 27 lip 2008, o 22:43

    Fajna sztuka ale dlaczego tylna blenda nie jest w kolorze nadwozia?????
    MCKP # 175
  • Awatar użytkownika
    Gawer
    4 bieg
    4 bieg
    Posty: 2029
    Rejestracja: 27 sty 2008, o 16:50
    Auto: BOMBoniera/Pudernica
    Lokalizacja: Starachowice / Kraków

    autor: Gawer » 27 lip 2008, o 22:46

    a dlaczego miałaby być ?

    dobrze, że Bartek się pojawiłeś.. nie samym cabrio forum żyje człowiek :)

    ja mam 17ki i też zrezygnowałem z glebienia bo już na niskim profilu na tej feldze jest jazda cięższa, więc rozumiem :)

    dodam tylko, że taki właśnie silniczek chciałbym w mojej mieć ;)

    co do wypowiedzi niżej.. tak właśnie Bartek :)
    Ostatnio zmieniony 27 lip 2008, o 22:55 przez Gawer, łącznie zmieniany 1 raz.
    Megi Cabi '99 1.6 16v
    #177 ;) #17 :sombrero:
    Elegancko, za słupeczkiem, żeby nie postrzelili :rotfl: .. oo słupeczka nie ma :what:
    Friendly and informational mr. moderator :impreza:
  • Awatar użytkownika
    Bratek
    3 bieg + N2O
    3 bieg + N2O
    Posty: 956
    Rejestracja: 1 sie 2006, o 17:22
    Auto: Ph1 i Ph2 cabrio
    Lokalizacja: Ostrów Wlkp
    Kontakt:

    autor: Bratek » 27 lip 2008, o 22:49

    Fajna sztuka ale dlaczego tylna blenda nie jest w kolorze nadwozia?????
    hmm, nie wiem czemu, może w cabrio robili inaczej :)
  • Awatar użytkownika
    Komar
    5 i ponad 200 km/h
    5 i ponad 200 km/h
    Posty: 6714
    Rejestracja: 27 gru 2005, o 00:05
    Auto: F 7 R
    Lokalizacja: 3city

    autor: Komar » 27 lip 2008, o 23:03

    Fajna sztuka ale dlaczego tylna blenda nie jest w kolorze nadwozia?????
    hmm, nie wiem czemu, może w cabrio robili inaczej :)
    dokładnie, wszystkie cabrio wychodziły z blendą w czarnym kolorze
    Prawdziwy Stig jest tylko jeden - żółty :P

    :first: 2008 :third: 2010 :first: 2011 :third: 2012 :first: 2013 ->ODCINEK SPECJALNY

    :second: 2006 :third: 2008 :first: 2012 ->MISS MEGANE

    :second: 2010 :third: 2011 :second: 2012 ->1/4 MILI MAXI
  • Awatar użytkownika
    Malygreg
    Jazda na 1 biegu
    Jazda na 1 biegu
    Posty: 135
    Rejestracja: 11 lut 2008, o 21:22
    Auto: c16nz, kiedy¶ f3r...
    Lokalizacja: Podkarpacie
    Kontakt:

    autor: Malygreg » 27 lip 2008, o 23:06

    Pozazdrościć pochodzenia pojazdu... ;)
  • Awatar użytkownika
    LewY
    Przyjaciel
    Przyjaciel
    Posty: 2179
    Rejestracja: 7 kwie 2007, o 22:00
    Auto: F4RT z Sandouville
    Lokalizacja: Warszawa
    Kontakt:

    autor: LewY » 27 lip 2008, o 23:12

    moj typ przebiegowy i fajny kolorek :good:

    PS. w 19 absik dzialal ? ;)
  • Awatar użytkownika
    Bratek
    3 bieg + N2O
    3 bieg + N2O
    Posty: 956
    Rejestracja: 1 sie 2006, o 17:22
    Auto: Ph1 i Ph2 cabrio
    Lokalizacja: Ostrów Wlkp
    Kontakt:

    autor: Bratek » 27 lip 2008, o 23:54

    19stka sprzedana już ale działał zawsze i nie było nigdy problemów :)
  • Awatar użytkownika
    Żuku
    Jazda na 1 biegu
    Jazda na 1 biegu
    Posty: 132
    Rejestracja: 20 lut 2008, o 20:48
    Auto: Megane Cabrio F7R
    Lokalizacja: dolnośląskie
    Kontakt:

    autor: Żuku » 28 lip 2008, o 00:25

    Gratuluje wyboru :good:

    Jak wrażenia po przesiadce z 19 na Meganke?
    Piękne, bo żółte :):)
  • Awatar użytkownika
    Klakier
    Przyjaciel
    Przyjaciel
    Posty: 3821
    Rejestracja: 12 kwie 2005, o 20:36
    Auto: B-series VTi
    Lokalizacja: Pruszków
    Kontakt:

    autor: Klakier » 28 lip 2008, o 01:30

    typowy rodzynek ;)

    widzialem na zywo i powiem ze autko pierwsza klasa :good:
    Megane Coupe Klub Polska #092

    2006 - Profi :second:
    2007 - Profi :first:
    2008 - Profi :third:
    2009 - Outlaw :second:
  • Awatar użytkownika
    stefan_1987_
    2 bieg
    2 bieg
    Posty: 577
    Rejestracja: 9 maja 2006, o 17:12
    Auto: RMC 1.6 16v
    Lokalizacja: K-CK k. Czestochowy
    Kontakt:

    autor: stefan_1987_ » 28 lip 2008, o 22:43

    ladna tylko cos z zawieszeniem bym zrobil bo tyl za wysoko jakos stoi ale ogolnie ok :good:
  • Awatar użytkownika
    Bratek
    3 bieg + N2O
    3 bieg + N2O
    Posty: 956
    Rejestracja: 1 sie 2006, o 17:22
    Auto: Ph1 i Ph2 cabrio
    Lokalizacja: Ostrów Wlkp
    Kontakt:

    autor: Bratek » 29 lip 2008, o 00:57

    Gratuluje wyboru :good:

    Jak wrażenia po przesiadce z 19 na Meganke?

    19stka lepiej trzymała się drogi (mówię o wersji 16V) a szczególnie w zakrętach ale tak jak pisałem wcześniej teraz w cabrio mi to wcale nie przeszkadza, wole jechać wolniej ale wygodniej. W meganie nie czuje prawie wcale dziur co mi chwilowo bardzo odpowiada :) Poza tym silnik 8v pięknie ciągnie od dołu nie to co 16V co też mi się bardzo podoba. Odkąd przesiadłem się do meganki to wiem ile "koni" uciekło mi z 16V bo megana jest naprawdę bardzoo dynamiczna. Jest w planie hamowanie autka więc i wykres zamieszczę po pomiarze. No i najważniejsza rzecz cabrio hehe jazda bez dachu jest nie do porównania ze zwykłym autem, kto raz jechał cabrio wie co mam na myśli :)
  • Palec
    Dopiero ruszam
    Dopiero ruszam
    Posty: 4
    Rejestracja: 2 sie 2008, o 15:15
    Auto: Fiat 126p Cabrio
    Lokalizacja: Baniocha/Piaseczno

    autor: Palec » 2 sie 2008, o 21:16

    Piękna, jeszcze ten kolorek... Mniam :-D
    No i niżej ją, bo na razie to terenówka ;)
ODPOWIEDZ Posty: 369