[Rolnik] Megane Coupe phI 2.0 F7R+T

Dział dla osób chcących zaprezentować swoje auto, wysłuchać opinii i komentarzy
ODPOWIEDZ

Jak się podoba furmanka Rolnika

Super!
22
71%
Ujdzie
2
6%
Wepchnij ją w żyto
7
23%
 
Liczba głosów: 31

Awatar użytkownika
Spookie
3 bieg + N2O
3 bieg + N2O
Posty: 685
Rejestracja: 3 lis 2014, o 00:25
Auto: Megane Coupe ph1 F7R
Lokalizacja: Rzeszów

Re: [Rolnik] Megane Coupe phI 2.0 F7R+T

Post autor: Spookie » 1 lip 2017, o 20:58

Rolnik pisze:Przy wydajnych wtryskach seryjny regulator z f7r powinien bezproblemowo to ogarnąć.
Myślałem o jakimś regulowanym chińczyku ze wskaźnikiem ale one ponoć średnio się spisują.
Jakie w megance jest standardowe ciśnienie paliwa ze 3,5 bara ?
p.wisniewski90 pisze:Też słyszałem o tym ale kwestia tylko i wyłącznie podglądu rzeczywistego ciśnienia na listwie (manometr) mnie interesowala żeby mieć podglad rzeczywisty sytuacji.
Najprościej to chyba przed samą listwą wrzucić czujnik/manometr a jak ktoś idzie z rozmachem to w kabinie można by mieć poglądowo :)

U siebie w "Peżo" mam tą prostszą wersje.

Tak to wygląda.
Obrazek

Nie wiem jak z głośnością i zapotrzebowaniem na prąd tej pompy "040" ale wyłącznik z poziomu kabiny to też przydatna sprawa. U siebie mam walbro 255 i to żre dużo prądu to wyłączam.

Tak na marginesie.
Wyłączanie pompy paliwa TAK czy NIE ? - (ofc przy jeździe na LPG)
+plusy wyłączenia - mniejsze obciążenie instalacji elektrycznej, ciszej (będąc kierowcą u siebie i tak nie słyszę pracy w czasie jazdy, słychać po przekręceniu na "zapłon" jak pracuje
-minusy: wtryski PB prędzej się zapieką/uszkodzą, nie mają chłodzenia ?
o czym jeszcze nie wiem :?:

Młody91
Dopiero ruszam
Dopiero ruszam
Posty: 44
Rejestracja: 6 mar 2011, o 14:17
Auto: Renault Megane Coupe
Lokalizacja: Wrocław

Re: [Rolnik] Megane Coupe phI 2.0 F7R+T

Post autor: Młody91 » 9 lip 2017, o 12:38

I jak tam projekt? Idzie coś do przodu? Tłoki zostaja seryjne czy tez będą kue?

Awatar użytkownika
p.wisniewski90
Moderator
Moderator
Posty: 1949
Rejestracja: 3 lip 2013, o 18:14
Auto: F5R
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Rolnik] Megane Coupe phI 2.0 F7R+T

Post autor: p.wisniewski90 » 9 lip 2017, o 18:11

Do tej pompki przydałby się grubsze kable, bo będą duże straty na oryginalnej instalacji.
Mój IDEał : viewtopic.php?t=28939

Rolnik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 726
Rejestracja: 28 mar 2010, o 21:29
Auto: Megane Coupe F7R+T
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: [Rolnik] Megane Coupe phI 2.0 F7R+T

Post autor: Rolnik » 9 lip 2017, o 19:08

W serii na listwie są 3 bary. Ilość wskaźników na kokpicie planuję obniżyc do minimum, za bardzo oczojebne to było do tej pory. O wyłączniku pompy też pomyślę, padające wtryski na wyłączonej pompie to imho jakiś mit.
Projekt niestety stoi w miejscu ale ciągle zbieram graty. Z poważniejszych rzeczy to jeszcze tylko tłoki, SA i może jakiś lepszy IC.
Naściągałem ostatnio jakichś złączek an6 do paliwa, króćce alu do wspawania w listwę, filtr "sportowy" epman, listwę alu z f7p. Co do tej pompy to jeszcze się waham, chyba jednak zapodam dw65c, pasuje w koszyk p&p. Jeśli mocowo wydoli to git, jesli nie to wpadnie 040.

Awatar użytkownika
p.wisniewski90
Moderator
Moderator
Posty: 1949
Rejestracja: 3 lip 2013, o 18:14
Auto: F5R
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Rolnik] Megane Coupe phI 2.0 F7R+T

Post autor: p.wisniewski90 » 9 lip 2017, o 20:01

Bardzo dobry wybór! Albo DW200 też siada w koszyk :)
Ale jak oczytales RF to kable 1.5mm2 będą chyba za "cienkie"...
Mój IDEał : viewtopic.php?t=28939

ewik
Dopiero ruszam
Dopiero ruszam
Posty: 5
Rejestracja: 24 lip 2017, o 20:08
Auto: megane coupe 2

Re: [Rolnik] Megane Coupe phI 2.0 F7R+T

Post autor: ewik » 26 lip 2017, o 15:12

Przejrzałam cały wątek. Spora inspiracja :). Jestem pod wrażeniem pracy...
Chyba ja nie znajdę tyle czasu (a co ważniejsze funduszy) na takie modernizacje u siebie :).

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ